درمان کم خونی و کراتینین 154 میلی گرم / L
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلام، دکتر. من با شما تماس هستم در مورد وضعیت hermano.Él من تا قبل از روز گذشته وارد بیمارستان و تا به حال آزمایش خون و تست های دیگر و پزشکان و در اینجا به او گفت که او را به انجام دیالیز کلیه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است، و از وضعیت خود بسیار حیاتی است. لطفا کمک کنید.

از آنجا که از کم خونی، شما باید انرژی داشته باشد و احساس خستگی در تمام طول روز به راحتی. کلیه های سالم می تواند تولید EPO.EPO یک نوع هورمون است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های خون است rojos.Sin اما زمانی که کلیه ها متوقف کردن کار به طور معمول بود که کم خونی resultado.Está در تزریق EPO در حال حاضر؟

دوم، سطح کراتینین شما 154.00mg / L.Esto بدان معنی است که کلیه های شما آسیب دیده اند seriamente.Además سطح کراتینین، بسیاری از دیگر مواد زائد مانند اوره، اسید اوریک، cystatin C و غیره همچنین در سموم cuerpo.Estas شما تجمع می یابد نه تنها می تواند باعث استرس اضافی در کلیه ها، اما همچنین می تواند شامل سیستم های ارگان های دیگر، منجر به بسیاری از علائم.

چه برادر شما علائمی مانند تهوع، استفراغ، تنگی نفس اگر شما این علائم شدید، من پیشنهاد می کنم که شما شروع به دیالیز pronto.Esto است با توجه به سطح بالایی از مواد سمی در خون شما می تواند به دیالیز بسیار خطرناک می él.La کمک به حفظ ثبات آن و پس از آن او می تواند به چین برای درمان به بهبود renal.Si تابع او می کند که شرایط مشکل ندارد، شما می توانید انتخاب کنید به شروع دیالیز در حال حاضر.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما باید بسیاری از بیماران با یک مورد مشابه مثل خود hermano.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به بازگرداندن آن نفرون معلول و برگرداندن به تابع normal.Si عملکرد کلیه تحت درمان قرار می تواند بهبود یافته، از آن خواهد شد قادر به جلوگیری از diálisis.En بر اساس تجربه ما در درمان، میزان موفقیت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بالاتر از 85٪. در پزشکی علاوه بر میکرو چینی Osmotherapy، هنوز بسیاری از گزینه های درمانی دیگری هم وجود دارد از جمله دایره درمانی، حمام درمانی، پا و غیره. بر اساس شرایط بیمار، طرح درمان های مختلف ساخته می شوند.





:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy کراتینین 154 میلی گرم / L درمان کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: